Informatie over de impact van het coronavirus (COVID-19) op onze dienstverlening

Gepubliceerd op: 11 juni 2020 om 14:28 uur

Ook wij volgen de ontwikkeling van het coronavirus op de voet. We vinden het belangrijk om de overheidsadviezen correct op te volgen en u hierover te informeren. Houd deze pagina in de gaten voor eventuele updates.

Bereikbaarheid klantendienst
Omdat de leden van onze klantendienst momenteel thuiswerken, zijn ze telefonisch beperkt bereikbaar. U stelt uw vragen daarom best per e-mail. Wij nemen zo snel als mogelijk contact met u op.

Voorraad
Vanwege de coronacrisis is de vraag naar plexiglas en polycarbonaat momenteel enorm. Bekijk de productpagina voor de actuele voorraad. In de zagerij worden alle bestellingen binnen 2-10 werkdagen geproduceerd en klaargezet voor verzending. Aangezien het momenteel echter de tendens is van zeer grote bestellingen te plaatsen, kan het gebeuren dat er een tekort ontstaat. Hierdoor kunnen de inkoopprijzen stijgen en daarmee ook onze webshopprijzen. We vragen uw begrip hiervoor.

Levertijden
Nieuwe bestellingend ie wij ontvangen worden binnen 1 tot 3 werkdagen geproduceert en verzendklaar gemaakt. Door de overbelasting van het logistieke netwerk in België is het mogelijk dat uw bestelling later bezorgd wordt dan dat u dat van ons gewoon bent. Mogelijk kunnen hier vertragingen ontstaan door veiligheidsaudits door de Belgische overheid.  

Bezorgingen
Het virus kan niet worden overgedragen via pakketten. Daarom bezorgen we onze producten nog steeds tot aan uw voordeur. We doen dit zoveel mogelijk “contactloos”. Dit betekent dat de bezorger zoals gewoonlijk bij u aanbelt en vervolgens op gepaste afstand wacht totdat u de deur opent. Moet u aftekenen voor ontvangst? Vraag de bezorger dan om dit voor u te doen. Zo vermijden we handcontact. Zorg ervoor dat er op het afleveradres iemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen.

Neerzettoestemming
Wordt uw pakket bezorgd via DPD? Dan kunt u via uw tablet of telefoon akkoord geven voor ontvangst via de “Predict” service. Dit kan tot 30 minuten voor de bezorging. De neerzettoestemming maakt aftekenen op de scanner overbodig en laat de chauffeur toe uw bestelling op een door u aangegeven plaats te bezorgen. Zodra het pakket hier is neergezet, wordt u automatisch op de hoogte gebracht.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?
Doordat we met een automatisch systeem werken, is het niet mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren. Dit geven we ook aan op de afrekenpagina.