Ondanks de Coronacrisis kunt u nog steeds gewoon bij ons terecht. Meer informatie
  • Ruime voorraad
  • Verzending in 1-3 werkdagen

Informatie over de impact van het coronavirus (COVID-19) op onze dienstverlening

Gepubliceerd op: 24 mei 2020 om 12:3 uur

Ook wij volgen de ontwikkeling van het coronavirus op de voet. We vinden het belangrijk om de overheidsadviezen correct op te volgen en u hierover te informeren. Houd deze pagina in de gaten voor eventuele updates.

Bereikbaarheid klantendienst
Omdat de leden van onze klantendienst momenteel thuiswerken, zijn ze telefonisch beperkt bereikbaar. U stelt uw vragen daarom best per e-mail. Wij nemen zo snel als mogelijk contact met u op.

Voorraad
Vanwege de coronacrisis is de vraag naar plexiglas en polycarbonaat momenteel enorm. Bekijk de productpagina voor de actuele voorraad. In de zagerij worden alle bestellingen binnen 2-10 werkdagen geproduceerd en klaargezet voor verzending. Aangezien het momenteel echter de tendens is van zeer grote bestellingen te plaatsen, kan het gebeuren dat er een tekort ontstaat. Hierdoor kunnen de inkoopprijzen stijgen en daarmee ook onze webshopprijzen. We vragen uw begrip hiervoor.

Levertijden
Nieuwe bestellingend ie wij ontvangen worden binnen 1 tot 3 werkdagen geproduceert en verzendklaar gemaakt. Door de overbelasting van het logistieke netwerk in België is het mogelijk dat uw bestelling later bezorgd wordt dan dat u dat van ons gewoon bent. Mogelijk kunnen hier vertragingen ontstaan door veiligheidsaudits door de Belgische overheid.  

Bezorgingen
Het virus kan niet worden overgedragen via pakketten. Daarom bezorgen we onze producten nog steeds tot aan uw voordeur. We doen dit zoveel mogelijk “contactloos”. Dit betekent dat de bezorger zoals gewoonlijk bij u aanbelt en vervolgens op gepaste afstand wacht totdat u de deur opent. Moet u aftekenen voor ontvangst? Vraag de bezorger dan om dit voor u te doen. Zo vermijden we handcontact. Zorg ervoor dat er op het afleveradres iemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen en laat uw bestelling bezorgen op een privéadres. Houd er rekening mee dat burenlevering niet langer mogelijk is.

Neerzettoestemming
Wordt uw pakket bezorgd via DPD? Dan kunt u via uw tablet of telefoon akkoord geven voor ontvangst via de “Predict” service. Dit kan tot 30 minuten voor de bezorging. De neerzettoestemming maakt aftekenen op de scanner overbodig en laat de chauffeur toe uw bestelling op een door u aangegeven plaats te bezorgen. Zodra het pakket hier is neergezet, wordt u automatisch op de hoogte gebracht.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?
Doordat we met een automatisch systeem werken, is het niet mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren. Dit geven we ook aan op de afrekenpagina.

Offertes
Door de grote drukte en onze beperkte capaciteit is het op dit moment niet mogelijk om offertes voor maatwerk aan te vragen. U kunt enkel direct via onze webshop bestellen.

 

  Gratis op maat gezaagd
  Hoogwaardige kwaliteit
  Deskundig advies
  Ruim assortiment

Beoordelingen