Schade aanmelden

Is uw artikel beschadigd bezorgd? Meld uw schade dan zo snel mogelijk bij ons, zodat we dit voor u kunnen oplossen. Lees hieronder hoe u schade aanmeldt.

Informatie over uw beschadigde product

Mail onze klantenservice informatie over uw beschadigde plaat met 3 duidelijke foto’s. Zo kunnen we achterhalen of het om transportschade gaat of dat de verpakking van uw bestelling niet voldeed. Daarnaast helpen foto’s ons om te zien wat er precies beschadigd is, zodat we u een passende oplossing kunnen aanbieden.

Dit hebben we nodig:

  • Een foto van de totale verpakking (incl. frame als die eromheen zit), waarop de plek van de schade goed zichtbaar is.
  • Een overzichtsfoto van de beschadigde plaat – zorg dat de productsticker goed leesbaar is.
  • Een detailfoto van de schade.

Let op: om in aanmerking te komen voor schadevergoeding moet u de schade binnen 7 dagen na bezorging bij ons melden. De plaat mag nog niet gemonteerd of verwerkt zijn.