Schade-, verkeerde-, of ontbrekend product melden

Als je een artikel bij ons koopt, mag je ervan uitgaan dat deze helemaal naar wens is. Helaas kan het voorkomen dat er iets niet klopt aan je bestelling. In dit geval meld je de fout binnen 7 dagen bij ons na levering, zodat we dit voor je kunnen oplossen. Lees hieronder hoe je een  schade, verkeerd of ontbrekend product aanmeldt.

stappen

  1. Meld uw schade, verkeerde, of ontbrekende product

    U kunt heel makkelijk een melding maken van een fout in de bestelling. Ga naar het bestellingen overzicht in ‘mijn account’. Heeft u geen account? Maak deze dan hier aan zodat u al uw bestellingen in één overzicht kunt bekijken en u ook schade, verkeerde of ontbrekende product kunt melden.

  2. Uw melding indienen

    Na ontvangst van uw melding gaan we deze beoordelen

  3. Een terugkoppeling

    U ontvangt binnen 1-2 werkdagen een terugkoppeling

Let op: om in aanmerking te komen voor schadevergoeding mag de plaat nog niet gemonteerd of verwerkt zijn. Bewaar ook uw platen en verpakking.