U kunt bij Kunststofplaten.be veilig betalen met de volgende betaalmethodes:
Onze zakelijke klanten kunnen achteraf betalen met de betaalmethode van Sprinque. Voor particuliere klanten is achteraf betalen nóg niet mogelijk.
Wanneer u voor de betaalmethode “Bankoverschrijving” kiest, krijgt u het IBAN- en referentienummer van onze betalingsprovider Mollie Payments te zien. U kunt op deze manier het te betalen bedrag overmaken met het juiste IBAN- en referentienummer. Het is niet mogelijk om de betaling direct naar Kunststofplaten.be over te maken of naar het IBAN-nummer van Mollie Payments zonder referentienummer. Selecteer dus bij het afrekenen de betaalmethode “Bankoverschrijving” en volg de stappen die worden getoond.
Het betaalkenmerk is belangrijk voor de herkenning van uw bankoverschrijving. Als uw betaling niet kan worden herkend omdat u geen of een onjuist betaalkenmerk heeft ingevoerd wordt uw betaling binnen 2 tot 3 dagen geretourneerd.
Zodra u uw bestelling heeft ontvangen sturen we de factuur via de email toe, de factuur voldoet aan de wettelijke eisen. U kunt daarnaast in uw account al uw facturen terugvinden.
Ja, het is mogelijk om uw eigen referentie / PO-nummer aan de factuur toe te voegen. Dit doet u bij het invulveld “Referentie / PO-nummer” op de afrekenpagina.
Mollie Payments is onze betalingsprovider. Mollie Payments handelt de betalingstransacties voor ons af, zodat wij de bestelde goederen na betaling nog sneller kunnen leveren. LET OP HET VOLGENDE: Als u via de betaalmethode “Bankoverboeking” de betaling wilt voldoen, vermeld dan altijd het referentienummer van de bestelling bij de betaling. Anders weet Mollie Payments niet voor welke bestelling u een betaling doet.
Nadat u de winkelmand heeft gevuld met uw producten naar keuze, klikt u op “Doorgaan naar afrekenen”. Als u al klant bent, hoeft u geen gegevens voor de factuur in te voeren omdat deze automatisch worden ingevuld. Als u nog geen klant bent, vult u de gegevens (in ieder geval die met het rode sterretje) in. Nu kiest u de betaalmethode “Bankoverboeking”. Vink hierna de onderstaande vakjes aan wanneer u hiermee akkoord bent. Beide vakjes dienen aangekruist te zijn om verder te gaan met bestellen. Klik hierna op de button “Betalen”. Nu gaat u naar de pagina waar u het rekeningnummer treft voor het bestellen. Ook vindt u hier een betaalkenmerk. Deze is zeer belangrijk. Zonder dit kenmerk kan onze betaalprovider Mollie Payments uw bestelling namelijk niet aan uw betaling linken en weten we niet waarvoor u heeft betaald. Neem dit betaalkenmerk dan ook exact over, met streepjes en al, en voer deze in als betaalkenmerk van de overboeking of plaats het simpelweg in de omschrijving.
Zodra uw betaling bij ons is verwerkt, ontvangt u een betaalbevestiging via de mail. Daarnaast staat na betaling de betaalbevestiging onderaan de factuur.
Natuurlijk, dit is mogelijk. U kunt controleren of wij de betaling hebben ontvangen via onze betalingsprovider, Mollie Payments. Klik op de volgende link: mollie.com/be/consumers. Natuurlijk ontvangt u ook een e-mail als wij de betaling in goede orde hebben ontvangen.
Als de termijn voor betaling per bankoverschrijving is verstreken, wordt de bestelling automatisch geannuleerd. U moet hierna een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.
Wat vervelend dat uw betaling is mislukt of geweigerd. Om uw bestelling alsnog te voltooien raden we u aan om het nog een keer te proberen, of een andere betaalmethode te gebruiken. Komt u er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Bel ons 02-5887135
Mail ons info@kunststofplaten.be